RADIONICA ZA RODITELJE OSNOVNIH I SREDNJIH ŠKOLA U HNŽ-K

Datum objave: 20.06.2019

U utorak, 18. 6. 2019. godine, Ministarstvo prosvjete, znanosti, kulture i športa HNŽ-K je u suradnji sa Zavodom za školstvo Mostar i Pedagoškim zavodom Mostar, te uz kontinuiranu podršku Misije OSCE-a u BiH, organiziralo radionicu za roditelje  svih osnovnih i srednjih škola u HNŽ-K.



Cilj radionice prije svega bio je ukazati na važnost partnerskog odnosa roditelja i škole  u provođenju Indeksa inkluzivnosti, metodološkog koncepta za unaprjeđenje učenja i sudjelovanja u pogledu inkluzivne kulture, politike i prakse u školama. Kroz kontinuiranu dosadašnju suradnju proistekla su dva prioriteta iz razvojnog planiranja kao zajednička većem broju škola – smanjenje broja izostanaka i usaglašavanje kriterija ocjenjivanja.

S ciljem utvrđivanja uzroka, razloga i posljedica značajnog broja izostanaka i neujednačenog kriterija ocjenjivanja, prošle godine je na inicijativu Ministarstva, Zavoda za školstvo i Pedagoškog zavoda provedeno istraživanje u svim osnovnim i srednjim školama u HNŽ-K i urađena sveobuhvatna analiza podataka dostavljenih od strane škola.

U sklopu realizacije ove radionice, roditeljima, koje smatramo partnerima u odgoju i obrazovanju naših učenika, predstavnica Ministarstva prezentirala je analizu rezultata istraživanja o  izostancima i ocjenjivanju učenika.

Zatim su predstavnice Zavoda za školstvo i Pedagoškog zavoda prezentirale neke primjere dobre prakse tj. neke od aktivnosti koje su škole do sada poduzimale u vezi rješavanja ova dva pitanja. Nakon prezentacija otvorila se diskusija s roditeljima, a sa ciljem razmjene ideja za poboljšanje stanja u ova dva segmenta, te jačanja partnerstva između roditelja, škola i obrazovnih vlasti.

Pozivu na radionicu se nisu odazvali svi predstavnici roditelja i škole osnovnih i srednjih škola u HNŽ-K, što jasno pokazuje kako je potrebno uložiti dodatne napore u osiguravanje aktivnijeg učešća roditelja u životu i radu škole općenito, a samim tim i u njezinoj samoevaluaciji.

I pored manjeg odziva, otvorila se konstruktivna diskusija i ovom prilikom, predstavnici roditelja i škole naveli su nekoliko oblasti koje se trebaju unaprijediti ukoliko se želi poboljšati kvaliteta odgoja i obrazovanja u HNŽ-K, te izrazili spremnost dati svoj doprinos.  

Zaključci/preporuke koji su proistekli iz navedene konstruktivne diskusije su: potrebno je poboljšati komunikaciju na relaciji roditelj-dijete-nastavnik, uvesti inovativne metode rada u učionicu, modernizirati nastavne planove i programe, uvesti licenciranje nastavnika, te formativno ocjenjivanje djece, što bi poboljšalo kvalitetu odgojno-obrazovnog procesa u cjelini.

Galerija

copper hair extensions uk ancient chinese secret hair growth korean human hair wigs wig installation london people getting extensions hair wigs uk lavender kanekalon braiding hair stores that sell wigs near me hair wigs uk ombre brazilian hair weave the hair lounge london grays hair extensions
Projekti