Imajući u vidu da kompetencije ravnatelja obrazovnih ustanova značajno utječu na kvalitetu rada istih, a samim tim i na kvalitetu obrazovanja koje stječu djeca, Ministarstvo prosvjete, znanosti, kulture i športa HNŽ-K nastavlja sa aktivnostima stručnog usavršavanja ravnatelja.
U kolovozu ove godine završena je obuka iz modula 5.5. Standarda i modela stručnog usavršavanja ravnatelja predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u HNŽ-K.
Misija OSCE BiH pružila je potporu Ministarstvu u organiziranju još jedne obuke temeljene na Standardima i modelu stručnog usavršavanja ravnatelja, koja je održana od 20. do 23. novembra 2017. godine, u Hotelu Mepas, a na kojoj su sudjelovali ravnatelji predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola, predstavnici Pedagoškog zavoda, Zavoda za školstvo, Agencije za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje i Ministarstva prosvjete, znanosti, kulture i športa HNŽ-K.
Tema obuke je modul 5.4. Osiguranje kvalitete rada škole, koji obuhvata oblast analize i korištenja eksternih podataka i međunarodnih istraživanja o kvaliteti obrazovanja u cilju unaprjeđenja kvalitete rada ustanove kojom rukovode na temelju objektivno utvrđenih podataka, kao i oblast indikatora kvalitete rada škole za određena područja, njihovu validnost i mjerljivost, te izradu razvojnog i akcionih planova unaprjeđenja rada škole/predškolske ustanove.
Predavači na obuci su bili dr.sc. Petar Bezinović iz Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu i dr.sc. Tomislav Reškovac, profesor filozofije i logike u Privatnoj klasičnoj gimnaziji u Zagrebu.