Imajući u vidu da kompetencije direktora obrazovnih ustanova značajno utiču na kvalitetu rada istih, a samim tim i na kvalitetu obrazovanja koje stječu djeca, Ministarstvo obrazovanja, nauke, kulture i sporta HNK nastavlja sa aktivnostima stručnog usavršavanja direktora.
U avgustu ove godine završena je obuka iz modula 5.5. Standarda i modela stručnog usavršavanja direktora predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u HNK.
Misija OSCE BiH pružila je podršku Ministarstvu u organizovanju još jedne obuke temeljene na Standardima i modelu stručnog usavršavanja direktora, koja je održana od 20. do 23. novembra 2017. godine, u Hotelu Mepas, a na kojoj su učestvovali direktori predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola, predstavnici Pedagoškog zavoda, Zavoda za školstvo, Agencije za predškolsko, osnovno i srednje obrazovanje i Ministarstva obrazovanja, nauke kulture i sporta HNK.
Tema obuke je modul 5.4. Osiguranje kvalitete rada škole, koji obuhvata oblast analize i korištenja eksternih podataka i međunarodnih istraživanja o kvaliteti obrazovanja u cilju unapređenja kvalitete rada ustanove kojom rukovode na osnovu objektivno utvrđenih podataka, kao i oblast indikatora kvalitete rada škole za određena područja, njihovu validnost i mjerljivost, te izradu razvojnog i akcionih planova unapređenja rada škole/predškolske ustanove.
Predavači na obuci su bili dr.sc. Petar Bezinović iz Instituta za društvena istraživanja u Zagrebu i dr.sc. Tomislav Reškovac, profesor filozofije i logike u Privatnoj klasičnoj gimnaziji u Zagrebu.