U srijedu, 21. 12. 2016. godine u 12:00 sati, u Studentskom hotelu Mostar održana je prezentacija brošure "Mobility for learning in the EUSAIR frame – a feasibility study" ("Mobilnost učenja u okviru EUSAIR strategije – Studija izvodljivosti"), u organizaciji Ministarstva prosvjete, znanosti, kulture i športa HNŽ-K.
Ova brošura predstavlja zajednički alat za poticanje akademske razmjene i mobilnosti srednjoškolaca između partnera u IPA projektu Jadranske prekogranične suradnje u Jadransko-jonskoj regiji – Blue SKILLS i nastala je kao proizvod sedmomjesečne suradnje između 5 zemalja partnera u projektu: Italije, Hrvatske, Albanije, Crne Gore i Bosne i Hercegovine.
Ministar prosvjete, znanosti, kulture i športa HNŽ-K, dr. sc. Rašid Hadžović je, u uvodnom obraćanju kojim je predstavljanje brošure bilo i otvoreno, istaknuo značaj ove brošure za unapređenje obrazovanja: "Ova brošura nastala je kao proizvod sedmomjesečne suradnje između 5 zemalja u regiji i rezultat sedam mukotrpnih mjeseci vrlo ambicioznog projekta, koji za cilj ima podstaknuti razvijanje sistema mobilnost učenika regiona. Moram naglasiti kako smatram da je mobilnost učenika regiona budućnost obrazovnog sistema, te da se nadam da će iskustva stečena u ovom projektu poslužiti za unapređenje obrazovanja i u drugim sektorima, pored turizma."
Haris Idriz, zamjenik ravnatelja Gimnazije Mostar i Perkan Pervan, ravnatelj Srednje turističko-ugostiteljske škole Mostar, dvojica od ukupno 11 autora brošure, iz 5 zemalja partnera projekta su prisutnima predstavili brošuru Studije izvodljivosti. Ova brošura predstavlja sažetak iskustava različitih obrazovnih sistema u regiji, a zarad postizanja uniformnog seta kompetencija, koji će biti primjenjiv u svim zemljama regiona, i koji će služiti za vrednovanje uspjeha učenika i njihovim vještinama stečenim u obrazovnom procesu.
Ova dvojica autora su imali priliku učestvovati na radionicama u sklopu projekta, u svojstvu VET stručnjaka, te sa drugim VET stručnjacima i profesorima iz drugih zemalja partnera u projektu, razmijeniti iskustva i sažeti dojmove o izazovima s kojima se obrazovni sistemi zemalja u regionu susreću.