Ministar prosvjete, znanosti, kulture i športa HNŽ-K, dr. sc. Rašid Hadžović posjetio je Centar za djecu i omladinu s posebnim potrebama „Los Rosales“ Mostar povodom obilježavanja 24 godine uspješnog rada i djelovanja.
Tijekom današnje posjete ministar Hadžović s ravnateljicom Centra, Mirnom Mezit i suradnicima razgovarao je o trenutnim aktivnostima i planovima koji će se realizirati u narednom razdoblju.
„Izuzetna mi je čast i zadovoljstvo što danas imam priliku da razgovaram sa štićenicima i zaposlenicima Centra Los Rosales koji je za sve ove godine rada i postojanja pokazao da uprkos mnogim poteškoćama našoj djeci pruža kvalitetan odgoj i obrazovanje. Ponosan sam na uspjehe i rezultate koje postižete, a koji su prepoznati ne samo u našem Kantonu nego i širom Bosne i Hercegovine i čestitam vam na tome. Nadam se da ćemo i u narednom periodu i dalje stvarati bolje uslove za odgoj i obrazovanje, rehabilitaciju i socijalizaciju osoba s invaliditetom“, kazao je ministar Hadžović.
Ravnateljica Centra zahvalila je ministru Hadžoviću na dosadašnjoj potpori i današnjoj posjeti. „Iako Dan Centra ne obilježavamo kako smo to do sada radili, nama je izuzetno drago što imamo podršku ministra Hadžovića i što je danas sa nama kako bi razgovarali o mnogim aktivnostima koje su pred nama. Nadam se da će i u budućnosti naši štićenici sa svojim nastavnicima ostvarivati dobre rezultate koji će biti na ponos svih nas i promovirati ne samo školu, nego Grad, Kanton i našu državu“, istakla je Mezit.
Centar za djecu i omladinu s posebnim potrebama „Los Rosales“ Mostar osnovan je 1997. godine. Ova odgojno-obrazovna ustanova djeluje kao jedinstven i specifičan pravni subjekt u kojem se kroz nekoliko segmenata odgajaju, obrazuju i socijalizuju i radno osposobljavaju djeca sa lakšim, umjerenim i kombinovanim poteškoćama u psihofizičkom razvoju, uzrasta od 2 do 45 godina. „Los Rosales“ u svom dugogodišnjem poslovanju obuhvata predškolsko obrazovanje, osnovno obrazovanje, socijalnu zaštitu u ustanovama sa smještajem, zdravstvenu zaštitu i mnoge druge segmente odgoja i rehabilitacije.