OD NAREDNE ŠKOLSKE GODINE ZAPOČINJE REFORMA NASTAVNIH PLANOVA I PROGRAMA OSNOVNOG OBRAZOVANJA
Važno je naglasiti da ova reforma podrazumijeva potpuno usklađene smjernice, tako da će se u Hercegovačko-neretvanskom kantonu i dalje primjenjivati jedan Nastavni plan kako na bosanskom tako i na hrvatskom jeziku.
U nastojanju da učenicima pruži što bolje nastavne programe, prilagođene savremenim evropskim standardima, Ministarstvo će u koordinaciji sa Misijom OSCE-a započeti proces obuke i osposobljavanja stručnih timova i radnih grupa sastavljenih od predstavnika Pedagoškog zavoda Mostar, Zavoda za školstvo Mostar, učitelja i nastavnika osnovnih škola, Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru i Sveučilišta u Mostaru.
Gore navedenim aktivnostima, u Hercegovačko-neretvanskom kantonu započinje reforma obrazovnog sistema čiji je cilj stvaranje savremenog, kvalitetnog i inkluzivnog obrazovanja, pružanje funkcionalnih sadržaja koji će kod učenika razvijati osnovne kompetencije koje odgovaraju potrebama društva i tržišta rada 21. stoljeća. U fokusu reforme je učenik – njegovo znanje i vještine. S tim u vezi, Ministarstvo prepoznaje važnost obrazovne reforme kao procesa od strateškog značaja za razvoj društva. U okviru svoje institucionalne uloge Ministarstvo će i dalje aktivno djelovati na donošenju akata iz svoje nadležnosti, te koordinaciji svih aktera koji su uključeni u obrazovni sistem. To se posebno odnosi na Pedagoški zavod, Zavod za školstvo i sve osnovne škole. Kroz planirane mjere, Ministarstvo će konstantno raditi na osiguranju stabilnog i održivog okvira za unapređenje kvaliteta obrazovanja, koje podrazumijeva jačanje znanja i vještina učenika, profesionalni razvoj nastavnog kadra, jačanje kapaciteta obrazovnih ustanova, s posebnim fokusom na inkluzivnost i usklađivanje obrazovanja s potrebama društva.